Poskytování informací 

  •   
  •  

    Údaje potřebné pro získání informací o Správě v souladu
    se zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím:
    Informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu
    k informacím (dále jen zákon) na Správě poskytuje Referát komunikace s veřejností.

    Podávání žádostí o poskytnutí informace (dále jen žádost) a opravných prostředků
    proti rozhodnutí o žádosti se řídí zákonem č.106/1999 Sb.
    Žádosti lze podat ústně, písemně, faxem nebo elektronickou poštou.
    Telefon: 222 806 347, fax: 251 510 314, e-mail: posta@sshr.cz

    Písemné žádosti o informace s potřebnými údaji podává žadatel prostřednictvím 
    Formulář žádosti o poskytnutí informace a vyplněný formulář odesílá na adresu:
     

    Správa státních hmotných rezerv
    Šeříková 1/616
    150 85 Praha 5 Malá Strana

     

    Na této adrese v recepci  Správy může občan písemné žádosti podat osobně

    a v podatelně Správy nahlédnout do příslušných předpisů.
    Při podání žádosti je potřeba dle zákona vyplnit v případě fyzické osoby

    - jméno, příjmení, datum narození, adresu místa trvalého pobytu nebo,

    není- li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručení,

    liší- li se od adresy místa trvalého pobytu nebo bydliště.

    Právnická osoba- název, identifikační číslo osoby, adresu sídla a adresu

    pro doručení, liší- li se od adresy sídla.

     

    Opravným prostředkem proti rozhodnutí o neposkytnutí informace je
    u ústředních orgánů
    Rozklad proti rozhodnutí o neposkytnutí informace.  

    Případně může být podána stížnost při vyřizování žádosti o informace.
    U obou výše uvedených případu je nutné, aby byla podána žádost písemnou formou

    (viz. § 13 odst. 3).

     

    Lhůty pro poskytování informací:

    Datum podání žádosti je den doručení žádosti Správě.
    Správa musí do 7 kalendářních dnů ode dne podání sdělit žadateli údaje o zveřejnění informace.

    Správa musí do 7 kalendářních dnů ode dne podání požádat žadatele o upřesnění požadované informace.

    Nedostane-li Správa od žadatele upřesňující informace, odmítne žádost do 30 kalendářních dnů od podání žádosti.

    Správa informuje žadatele o odložení žádosti do 3 kalendářních dnů po jejím odložení,

    nejpozději však ve lhůtě stanovené pro vyřízení žádosti zákonem.

    Správa poskytne požadovanou informaci v základní lhůtě do 15 kalendářních dnů od podání žádosti.

    Lhůtu 15 kalendářních dnů lze prodloužit nejvýše o 10 kalendářních dnů,

    tj. na 25 kalendářních dnů, a to jen ze závažných důvodů, kterými jsou:

    -        vyhledávání a sběr požadovaných informací v jiných úřadovnách,

    -        žádost o objemné množství oddělených a odlišných informací v jedné žádosti,

    -        nutnost konzultovat s jiným povinným subjektem

    (nebo se dvěma či více složkami Správy), který má závažný zájem na předmětu žádosti.

    Správa musí ještě v základní lhůtě 15 kalendářních dnů žadatele informovat

    o prodloužení základní lhůty a o důvodech, které ho k tomu vedly.


    Lhůta pro odvolání žadatele je 15 kalendářních dnů od doručení rozhodnutí.

     Poskytované informace podle zákona č.106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů

    Řadit podle přílohK otevření nabídky použijte kombinaci kláves SHIFT+ENTER (nové okno).
    Rozbalit či sbalit Rok : 2014 ‎(13)
    Rozbalit či sbalit Rok : 2015 ‎(45)
    Rozbalit či sbalit Rok : 2016 ‎(14)
    Rozbalit či sbalit Rok : 2017 ‎(19)
    Rozbalit či sbalit Rok : 2018 ‎(16)
    ilustrace